Ті, хто їздив на «Жигулях», прекрасно пам’ятають, як в сильні морози доводилося знімати на ніч акумулятор і відносити його додому.
Але зараз більшість, вже їздять на іномарках. І якщо знімати акумулятор, то пропадуть всі настройки: мультимедіа, скільки залишилося проїхати до нового ТО, можуть навіть збитися режими роботи склопідйомників. Тому акумулятори додому вже не забирають.
Але що робити, якщо з ранку машина не заводиться? Найшвидший варіант – зателефонувати практично в будь-який таксопарк і замовити послугу «Прикурити». Business FM з’ясували, скільки це коштує:
– Скажіть, будь ласка, чи є у вас послуга «Прикурити» автомобіль, якщо раптом він не заведеться у мене на морозі. І скільки це коштує?
– У нас ця послуга коштує 300 гривень, протягом півгодини.
– Тобто я дзвоню, і через півгодини водій приїде?
– Так Так.
Є ще один варіант – купити портативний пускозарядний пристрій. Вони продаються у всіх магазинах автозапчастин, говорить співробітник автосервісу Роман Мікіладзе.
Роман Мікіладзе співробітник автосервісу «Зараз портативні пускові пристрої стали вкрай компактними. Вони часто не більше якогось power bank, яким ми заряджаємо свої телефони. У більшості в магазині автозапчастин продаються бездротові пускові пристрої. Якщо раптом машина не завелася, то прикурювати її самостійно, не бігаю по двору з проводами в пошуках того, у кого машина заведена ».
Річ зручна, але недешева. Якщо подивитися ціни, то вони коливаються від 1000 гривень і більше. Однак машину все ж не вдасться завести жодним з перерахованих способів, якщо у вас дизель. При сильних морозах солярка просто густіє і не доходить до форсунок, пояснює автоексперт Георгій Хачатуров.
Георгій Хачатуров автоексперт «У таких температурах, які до нас наближаються, вже якраз використовувати арктичну солярку. Якраз-таки призначену для використання в регіонах з дуже холодним кліматом. Якщо говорити про паливо дизельне для районів з помірним режимом холоду, то бійтеся вже мінус 25. Ця солярка по ідеї може загуснути, тому як дуже легко після втрати прозорості парафіни переходять в желе, і прокачати їх паливний насос вже не в змозі ».
Але ось що цікаво. Наприклад, Tesla заводиться при будь-якій температурі. Навіть при мінус 35. Головне, щоб батарея спочатку була повністю заряджена, говорить генеральний директор «Фрідом Фінанс» Тимур Турла. У нього цілих дві Tesla.
Тимур Турла директор «Фрідом Фінанс» «Безумовно, батарея при більш низькій температурі розряджається швидше і має меншу ємність. Якщо вона була повністю заряджена, то за два тижні при морозах 35 градусів вона вже напевне не розрядиться. Втратить вона відсотків 30 ємності в найгіршому випадку, який я можу собі уявити. Як правило, все-таки, правда життя в тому, що ти машину зберігаєш в якомусь паркінгу, де ти її заряджаєш. Тобто мені не траплялися власники Tesla, у яких не було паркінгу. Навіть коли я залишав її на вулиці, а залишав я її в великі морози, то з нею нічого не буває за одну ніч. Вона ємності батареї не втрачає взагалі ».
Але таких машин у нас небагато. Основну частку автопарку в Україні складають автомобілі зі звичайним бензиновим двигуном. І щоб машина заводилася, треба просто вчасно міняти масло і стежити за ємністю акумулятора. Тоді не доведеться шукати, у кого б «прикурити».
Фото з мережі.