Прем’єра Audi A6 нового покоління відбудеться в Женеві

Компанія Audi готується представити нове покоління бізнес-сімейства А6, яке отримає найбільш важливі технології від флагманських моделей. У їх числі – нова платформа і автопілот третього рівня.

Інгольштадтці поширили офіційний тізер з фрагментами сімейства Audi A6 останнього покоління, світова прем’єра якого відбудеться на автосалоні в Женеві буквально через тиждень. Зовнішність новинки повинна бути передбачена – автомобіль успадкує дизайн старших моделей А7 і А8.

Нове покоління А6 з заводським індексом С8 буде побудовано на платформі MLB Evo і обзаведеться самою цифровою архітектурою, що дозволяє реалізувати технологію автопілотування 3-го рівня за класифікацією SAE (всього їх шість). Це означає, що автомобіль буде “умовно автономним” і здатний контролювати більшість параметрів руху – розгін, гальмування, повороти, проходження по маршруту і так далі. Однак водій при цьому повинен бути готовий в будь-який момент втрутитися в процес управління.

Аналогічна система штучного інтелекту Audi Ai, яка отримує відомості від численних радарів і систем детекції, вже реалізована в ліфтбек А7 і седані А8, але до сих пір не активована через прогалини в законодавстві. Очевидно, A6 теж доведеться деякий час почекати врегулювання бюрократичних моментів. Раніше було обіцяно, що в Німеччині автопілот 3-го рівня дозволять вже в 2018 році.

Інтер’єр новинки, швидше за все, практично повністю скопіює внутрішню архітектуру А7 з “віртуальною” панеллю приладів, і двома сенсорними екранами на центральній консолі, завідувачами більшістю функцій.

Моторна гамма Audi A6 буде складатися з 2,0 і 3,0-літрових бензинових і дизельних двигунів сімейства TFSI / TDI, а також двох заряджають гібридів. Очікувана в 2019 році версія S6, швидше за все, отримає 2,9-літровий твінтурбо від Porsche Panamera S та Audi RS5. Найпотужніший і найшвидший варіант Audi RS6 з’явиться ближче до 2020 року і обзаведеться по-справжньому “злим” двигуном V8 4,0 л з подвійним турбонаддувом і електромотором – ця комбінація вже використовується в нових Porsche Panamera Turbo S, Lamborghini Urus і Bentley Continental GTC .

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.