Перший “гарячий” хетчбек від Hyundai оснащується тільки механічною КПП. Але в майбутньому він отримає автоматичну версію, яка приверне до новинки нових клієнтів.
Таке логічне, рішення в Hyundai взяли на основі того, що продажі нового “гарячого” хетчбека i30 N з єдиною в гамі МКПП поки результатами не блищать. А все тому, що сьогодні не так багато бажаючих смикати за “ручку”, навіть на автомобілі спортивного спрямування, на якому можна виїжджати на трек.
В результаті з 2019 року i30 N отримає в якості опції “робота” DCT з двома зчепленнями – такий вже ставиться на Veloster, i40 і Tucson, пише Carscoops.
Раніше в Hyundai задля привернення уваги до i30 N пішли на інший несподіваний крок. У компанії справедливо припустили, що такому автомобілю гріх час від часу не виїжджати на гоночну трасу, і заявили, що хот-хетч не злетить з гарантії за участь в трек-днях.
Також в арсеналі i30 N – повний набір трекових “інструментів”: активна підвіска, диференціал підвищеного тертя, можливість повного відключення системи стабілізації і launch-контроль.
До сотні 250-сильний i30 N розганяється за 6,4 секунди, 275-сильний – за 6,1 секунди. Продажі автомобіля (він коштує трохи більше 30 000 євро) почалися з особливої серії First Edition з 100 автомобілів, і ця партія була розпродана за дві доби.