Новий закон для євроблях на прикладі трьох машин

Верховна Рада прийняла в першому читанні законопроекти № 8487 і № 8488.

Вони вносять зміни до Податкового кодексу щодо оподаткування акцизом легкових авто і Митного кодексу та деяких законодавчих актів щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України.

«Якщо ці законопроекти все ж приймуть у другому читанні, у виграші будуть ті, хто хоче ввезти іноземне авто, зроблене до 2010 року, або машину із двигуном великого об’єму», — каже автоексперт Тарас Брязгунов.

Gazeta.ua поспілкувалась з експертом і підготувала роз’яснень нових законопроектів на прикладі 3-х авто.

1. OPEL Vectra, 17 років, об’єм двигуна — 1,8 л. Вартість за кордоном — € 800. Вартість в Україні — 150 тис. грн.

За новими законопроектами, авто можна ввезти майже удвічі дешевше.

За формулою, суму розмитнення розраховують наступним чином: спочатку вираховують акциз — базову ставку, множать на коефіцієнт двигуна і на вік авто: 50х1,8х17 = €1530. Плюсують ще 10% мита — €100 і 20 % ПДВ.

2. RENAULT Megane, 5 років, об’єм двигуна — 1,5л. Вартість в Україні — 250 тис. грн. За кордоном — € 5,5 тис.

Авто 2013 року з 1,5-літровим дизельним двигуном — популярна вживана автівка. За діючим пільговими ставками акциз становить € 154,5, мито — €438, ПДВ — € 1318,5. Загальна сума авто з розмитненням — €7,4 тис.

За новими законопроектами акциз становить €562,5, мито — €600, ПДВ — €1432,5. Разом вийде близько €8 тис.

3. Ford Mustang, 7 років, об’єм двигуна — 5 л. Вартість в Україні — 770 тис. грн. Вартість за кордоном — €19 тис.

Розмитнення авто з об’ємом двигуна більше 3-х л подешевшає. Акциз на Ford Mustang з 5-літровим двигуном у віці 7 років за діючими ставками становить €11 045. За новими законопроектами — € 1750. Загальна вартість з розмитненням — близько €30 тис. і €21 тис. відповідно.

Фото з мережі.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.