Прийнятий Верховною Радою у першому читанні варіант законопроекту про зниження вартості розмитнення автомобілей на європейських номерах не в повній мірі задовольняє власників “євроблях”.
Про це заявив заступник міністра фінансів Сергій Верланов в інтерв’ю Економічній правді.
“В цілому Кабмін і Мінфін підтримали цей законопроект, але до нього є певні зауваження. Їх потрібно врахувати при його прийнятті у другому читанні. Прийняття в першому читанні її (Ніни Южаніної – ЕП) законопроекту, до певної міри, зняло напругу. Тепер нам є куди рухатись”, – сказав він.
Верланов уточнив, які питання потребують доопрацювання.
“По-перше, для нас принципово вирішити питання охорони довкілля, який стандарт ми беремо — Євро-3, Євро-4 чи Євро-5. Євро-5 не підходить. Фактично — це семирічні автомобілі. Ми маємо відкотитися до певного стандарту, як мінімум, Євро-4. Але дискусія йде і про Євро-3”, – розповів заступник міністра фінансів.
“По-друге, ставка. Ми маємо вийти на певний компромісний варіант з комітетом та вже сформованою ініціативною групою “Євросила”. Потрібно знайти таке рішення, щоб ці автомобілі були все ж таки розмитнені і введені в легальний обіг”, – заявив заступник Маркарової.
Чиновник анонсував продовження переговорів між зацікавленими сторонами.
“За моєю інформацією, запропонований Ніною Южаніною і прийнятий у першому читанні варіант зараз вже не в повній мірі задовольняє активістів. Для того, щоб підготувати законопроект до другого читання, нам потрібен ще один чи декілька раундів переговорів, за результатами яких ми приймемо рішення”, – повідомив представник міністерства фінансів.
“На сьогодні ми бачимо, що близько 420 тис “євроблях” пересувається Україною або у митному режимі транзиту або тимчасового ввезення. З них близько 125 тис знаходяться на митній території України з порушенням терміну. Ось ці автомобілі — під питанням. Їхні власники чекають закону, щоб просто порахувати на калькуляторі, вигідно чи ні розмитнювати в Україні”, – заявив Верланов.
Фото з мережі.