Водіїв чекають зміни на ринку і подорожчання автомобілів

З вересня в країнах Євросоюзу всі нові автомобілі повинні проходити тести WLTP, на відповідність заявленим виробником нормам шкідливих викидів і витрати палива. Для деяких моделей WLTP стали проблемою.

Нагадаємо, що тести Всесвітньої випробувальної лабораторії WLTP прийшли на зміну тестів NEDC, які були розроблені ще 80-х роках минулого століття. Тести NEDC визначали показники, відповідно до теоретичними усередненими значеннями умовного стилю водіння. Тести WLTP грунтуються на реальних даних, зібраних з усього світу. Цикл водіння WLTP ділиться на чотири частини з різною середньою швидкістю: низькою, середньою, високою і надвисокою. Кожна частина містить безліч фаз водіння, зупинки, прискорення і гальмування. А кожна конфігурація трансмісії перевіряється для найбільш економічної та найменш економічної версії автомобіля.

Крім того, WLTP був розроблений для використання в якості глобального циклу випробувань в різних регіонах світу. Тому викиди забруднюючих речовин і СО2, а також показники споживання палива будуть порівнянні з усього світу.

На сьогоднішній день новим вимогам уже повністю відповідають Mitsubishi, Toyota, Lexus, Daimler, Jaguar, Land Rover, Peugeot, Citroen, DS, Nissan, Infiniti, Volvo і автомобілі Renault Group.

У зв’язку з введенням WLTP, Volkswagen, через якого звернули пильну увагу на «чисті» дизельні мотори, планує закривати свій головний завод у Вольфсбурзі (Німеччина) на 1-2 дні на тиждень до кінця вересня. Це робиться для того, щоб привести мотори VW у відповідність з новими європейськими нормами шкідливих викидів, які будуть вимірюватися за новою системою WLTP. Що затримує сертифікацію нових автомобілів VW і їх продажу.

Одним із приводів ввести нову систему тестів став Дізельгейт. Тому, порівнюючи витрати на модернізацію, і з урахуванням того, що автомобілі з дизельними моторами вже потрапили під заборону в багатьох європейських містах, автовиробники почали потихеньку згортати свої дизельні програми. Судячи з усього, перспективи у дизелів не дуже хороші. Якщо, звичайно, не буде запропоновано яке-небудь технічне ноу-хау.

Але Дізельгейт сфокусував увагу громадськості на проблеми шкідливих викидів в атмосферу всіх, а не тільки дизельних авто. Тому, Європарламент почав посилювати екологічні вимоги до автомобільних виробникам і до продукції, що випускається ними продукції (автомобілів). Інвестиції, вкладені в розробку і впровадження більш чистих технологій в ДВС, природно вплинули на збільшення вартості кінцевого продукту – автомобіля. А екологічні податки на авто в різних європейських країнах, різко змінили пріоритети покупців при виборі машини.

Складність ситуації «дизель проти бензину» полягає ще й в тому, що скорочення продажів автомобілів з дизельними силовими агрегатами в Європі, підвищило загальний рівень викидів СО2. І якщо європейські виробники не будуть дотримуватися правил для шкідливих викидів, вони ризикують отримати штраф в 4,5 млрд. Євро. А нові інженерні рішення, які змушені знаходити і застосовувати автовиробники для зменшення шкідливих викидів, роблять автомобілі дорожче. Ще дорожче роблять експлуатацію автомобілів з ДВС податки на шкідливі викиди.

За даними директора по глобальному виробництву LMC Automotive Джастіна Кокса, якщо в 2013-му частину нових дизельних авто в продажах на європейському ринку становила 55%, то зараз це 41%. І ця тенденція продовжується, тому до кінця 2018 р, відсоток дизелів може впасти до 37%. У той же час, кількість автомобілів з бензиновими моторами, може вирости до 58%.

Фото з мережі.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.