Mercedes випустив Sprinter третього покоління з повним приводом, і він залишається одним з найпотужніших великих мінівенів на ринку, навіть в найважчих умовах водіння.
Найбільше візуальна відмінність – це, звичайно, висота дорожнього просвіту; Mercedes підняв Sprinter на 155 мм спереду і на 135 мм ззаду, надавши кут в’їзду в 26 градусів, кут з’їзду в 25 градусів (для стандартної колісної бази) і кут розвороту в 23 градуси, пише MMR.
Це не справжній позашляховик, але цифри, проте, вражають. Залежно від обраного двигуна протиковзання на 20% краще, ніж у звичайного Sprinter. Втрата ваги, що йде пліч-о-пліч з системою повного приводу і підйомом підвіски, становить всього 140 кг, при цьому вантажопідйомність залишається такою ж, як у інших моделей лінійки.
Найбільшою родзинкою нового Mercedes Sprinter 4×4 є обрана система повного приводу, яка може включатися на швидкості до 10 км/год за допомогою перемикача на приладовій панелі. У нормальних умовах руху система розподіляє крутний момент між осями в співвідношенні 35:65.
Адаптивна система ESP була відкалібрована спеціально для повного приводу і включає електронний контроль тяги 4ETS. Останній може імітувати ефект трьох блокуючих диференціалів, гальмуючи на обертових колесах.
В якості опції покупцям буде запропонований редуктор Low Range, який знижує передавальне число на 42%, збільшуючи тягову потужність для їзди на малій швидкості по бездоріжжю.
З такими можливостями Mercedes Sprinter ідеально підійде для перевезень по українських дорогах.
В Європі відкрилися книги замовлень на новий Mercedes Sprinter 4×4, ціни на нього починаються від 46 272 євро (без урахування ПДВ) за стандартну версію в Німеччині.