Яким буде спадкоємець Punto?

Знайомий нам Punto зразка 2005 року нарешті йде у відставку – принаймні в Південній Америці. Для місцевого ринку Fiat підготував новий хетчбек Argo, виробництво якого вже почалося в Бразилії. Причому, крім Punto, він замінить ще й місцеву модель Fiat Palio, яка в табелі про ранги стоїть на ступеньку нижче. Однак згодом машина вийде і на інші ринки, повідомляє http://italauto.ua/ua/, і ляже в основу цілого сімейства, тому має сенс придивитися до пятидверки уважніше.

Fiat Argo – традиційний хетчбек класу B +, за габаритами порівнянний з тим же Punto, а в плані дизайну схожий на європейський Fiat Tipo. Частка високоміцних сталей в структурі кузова збільшена, його жорсткість на кручення зросла на 7%. Обсяг багажника – 300 літрів проти 275 у старого Punto. Обіцяна і гідна за мірками класу шумоізоляція.

У небагатій Південній Америці Argo, як і Punto, вважається престижною машиною, тому салон оформлений в дусі часу – зі стильними кругляччям вентиляційних дефлекторів і встановленим поверх передньої панелі «планшетом» медіасистеми. У базовій комплектації будуть дві подушки безпеки, електропідсилювач керма, кондиціонер і графічний дисплей в комбінації приладів, а також рульова колонка з регулюванням по висоті і вильоту.

Список опцій значний: для Argo можна замовити клімат-контроль, камеру заднього виду, кнопку запуску двигуна, навігатор, датчики світла і дощу, круїз-контроль. Комбінація приладів у дорогих версій – з кольоровим семидюймовим дисплеєм. Однак фіранки безпеки для хетчбека не передбачені: можна замовити тільки бічні подушки для передніх сідоків.

Основними стануть двигуни нового сімейства Firefly, які дебютували минулої осені на оновленому хетчбек Fiat Uno. Мотори спроектовані за модульним принципом, мають алюмінієвий блок циліндрів і систему старт-стоп, але при цьому у них звичайне розподілене уприскування, по два клапани на циліндр і ніякого турбонаддува. Зате ступінь стиснення аж 13,2: 1! Трохи нижче, ніж у маздовских моторів Skyactiv (14: 1).

Базовий трициліндровий атмосферник 1.0 розвиває 72 к.с. (Або 77 к.с. при використанні поширеного в Бразилії етанолу), а чотирициліндровий мотор 1.3 видає 101 к.с. на бензині і 109 на етанолі. У компанії обіцяють, що головною особливістю двигунів стане впевнена тяга на низьких оборотах. Літровий мотор працює лише в парі з п’ятиступінчастою “механікою”, а хетчбек з двигуном 1.3 можна замовити з простеньким «роботом»: у нього тільки одне зчеплення, кнопковий пульт управління замість важеля і підрульові пелюстки перемикання передач. А ще двухпедальні версії штатно мають систему стабілізації.

Для тих, хто любить погарячіше, запропонований Fiat Argo з безнаддувних мотором 1.8 старого сімейства E.torQ, який розжився впускним колектором змінної довжини і розвиває 139 к.с. Коробки передач – п’ятиступінчаста «механіка» або класичний шестиступеневий «автомат» зі звичайним селектором. Такий хетчбек зможе розігнатися до 100 км / год за дев’ять секунд, максимальна швидкість – 192 км / ч.

А на вершині гами – Fiat Argo HGT з двигуном 1.8, переналаштованою підвіскою, 17-дюймовими колесами, шинами низькопрофільними Bridgestone Potenza, зміненими бамперами і «спортивним» декором. Цікаво, що навіть такі хетчбеки мають задні барабанні гальма.

Що стосується європейської моделі, то офіційного підтвердження Fiat поки не дав, але непрямих ознак швидкого виходу на європейський ринок чимало. Наприклад, уже в цьому році двигуни Firefly почнуть випускати в Польщі, хоча гамма буде інша. А вільні потужності для виробництва самих автомобілів є в Сербії. Хетчбек для Європи з’явиться не раніше наступного року і, ймовірно, під іншим ім’ям.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

two × two =

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.