Наближається відкриття одного з найбільш значущих європейських автосалонів 2018 року – Geneva Motor Show-2018.
Тенденція, яка розпочалася ще з китайських автомобільних заходів останніх років, докотилася і до Європи.
За даними агентства Bloomberg, більшість автомобільних брендів, в числі яких значаться: Toyota, Lexus, Nissan, FCA, Maserati, Jeep, Alfa Romeo, SsangYong, Peugeot, DS, Lamborghini і інші прийняли рішення відмовитися від дівчат-стендисток або ж залучити на їх місця чоловіків, які більш підковані в автомобільній темі і здатні проконсультувати відвідувачів з будь-якого технічного питання.
У свою чергу ті марки, які не пішли на такий радикальний крок, обіцяють нарядити своїх дівчат-моделей так, щоб вони виглядали менш зухвало.
Масова відмова автовиробників від дівчат-стендисток пов’язана з низкою скандалів, що почалися з Голлівуду. Нагадаємо, що з початку 2018 року ведеться соціальна кампанія MeToo, спрямована на боротьбу з сексуальними домаганнями і насильством.
Раніше від залучення дівчат-моделей відмовилися провідні світові гоночні серії, такі як WEC і Формула-1.
Фото з мережі.