У 2018-му марка Равон тихо покинула український ринок. Причини називали різні: це і зміна стратегії компанії, і пауза, необхідна для поновлення цін і модельного ряду. Реорганізація закінчилася, і узбеки відрапортували: все, ми повертаємося, та ще й з амбітними планами.
Поки моделей в Україні буде три: R2, Nexia R3 і R4. Мабуть, поверталася марка так само спішно, як і йшла. Це ті ж самі автомобілі, що і раніше, немає навіть спроби рестайлінгу.
Ravon знову в продажу за посиланням https://bogdanauto.com.ua/ravon/ поки три моделі. Формуючи нинішні ціни (R2 – від 270 000 грн., Nexia R3 – від 287 000 грн. І R4 – від 284 000 грн.), В Равон орієнтувалися на конкурентів, серед яких вони бачать ВАЗ і ЗАЗ.
Так, машинки не дуже свіжі, але в основі їх добре зарекомендували себе моделі Chevrolet, стало бути, апріорі надійні і перевірені часом.
Робота над помилками
Схоже, узбецький бренд дійсно провів роботу над помилками і збирається по-новому вибудовувати маркетингову політику.
Інакше чим пояснити настільки потужний замах – 34 тисячі авто в 2020 році і висновок 7-8 моделей у 2022-му, про що розповіли журналістам представники дистриб’юторських компаній і топ-менеджери Uzauto Motors.
Очолюють структури Сарвар Кадиров і Мухсінжон Рахімов – молоді амбітні керівники європейського складу. Взагалі всі топ-менеджери компанії дуже молоді – до 30 років. Мабуть, позначилася кадрова чистка, проведена в GM-Uzbekistan в жовтні 2018 року, коли відразу звільнили колишніх «топів» і на їх місце набрали «молодих і цілеспрямованих фахівців», які і будуть вибудовувати нову політику розвитку автопрому.
На питання наполегливих журналістів молоді управлінці відповідали вкрай обережно, складалося враження, що сказати їм є про що, але завчасно розкривати свої карти вони не хочуть.
Плани і перспективи
Ось що вони розповіли. Заявлені три автомобілі – це тільки «розминка», в перспективі нас чекають ще 7-8 абсолютно свіжих моделей, побудованих на новій платформі. Узбеки давно співпрацюють з американською General Motors, збираються робити це і надалі, тому платформа буде «спільна» – так, принаймні, було заявлено журналістам.
Що це будуть за моделі, тримають в секреті, але компанія уважно стежить за уподобаннями українців, тому «збираються надати ринку ту модель, яку він очікує». Мова, зрозуміло, йде в тому числі і про кросовер. Поки ж просять потерпіти і обіцяють, що всі нові моделі покажуть вже до 2022 року.
Коли в 2015 році Равон тільки заявив про себе, провівши ребрендинг застарілої Daewoo, в планах було захопити 5% ринку. Зараз до питання підійшли обережніше (мова про 2% -ної частки), але все одно розмах і раніше східний, враховуючи, що в нинішній непростій економічній ситуації нові автомобілі в Україні взагалі купують неохоче.
В цьому році збиралися продати 5 тисяч машин (чи встигнуть, адже залишилося-то всього трохи менше місяця!), А в 2020-му – вже 10 тисяч. Організовано два склади запасних частин, які зможуть забезпечити післяпродажне обслуговування машин з заявленим гарантійним терміном – 100 тисяч км пробігу або 5 років. Обіцяють і комфортні умови автокредитування – менеджери Равон ведуть переговори з декількома банками. Гарна новина для тих, хто вже є власником автомобіля Ravon, – гарантійне зобов’язання колишнього дистриб’ютора Ravon Motos, який був розформований, обіцяють повністю виконати.
З приводу складання автомобілів Ravon в Україні топ-менеджери знову-таки відповіли ухильно, але запевнили, що переговори такі ведуть, і в будь-якому випадку, до кінця цього року якась офіційна інформація з’явиться. Є позитивний досвід збірки в Казахстані, так що тут вони проблем не очікують.