Як вибрати гуму на авто?

як вибрати гуму на автоНайголовніша відмінність літньої гуми від зимової, це їх склад. Зимова гума м’яка і при заморозках не твердне, на відміну від літньої, яка на морозі дубіє. Від цього залежить міцність зчеплення з дорогою.

Види гуми:

  • літня
  • зимова
  • всесезонна

Всесезонна гума, по ідеї, придатна для будь-яких погодних умов. Але необхідно пам’ятати, що «2 в 1» завжди гірше. Тобто в цій гумі поєднуються властивості і летние шины і зимової гуми, але в той же час, ці властивості трохи гірше. І зрозуміло, що така гума буде гірше справлятися з тією чи іншою задачею, ніж спеціалізована.

Типи гуми:

Шосейні шини – використовуються для їзди на дорозі з твердим покриттям, при цьому дорога може бути сухою і мокрою. А ось їзда по снігу або по льоду на такій гумі небезпечна, тому що немає необхідного зчеплення з дорогою.

Всесезонні шини – відмінна гума для їзди по мокрій дорозі або дорозі вкритій снігом. Прекрасно поєднуються зчіпні властивості, хороша керованість зносостійкість протектора.

Швидкісні шини – більш високі зчіпні властивості і рівень керованості, але не такі комфортні і зносостійкі.

Всесезонні швидкісні шини – ці шини призначені для тих, хто вважає за краще великі швидкості цілорічно, навіть по льоду і снігу.

Коли потрібно міняти гуму?

Міняти гуму доцільно тоді, коли середньодобова температура наближається до О0С. І тримається ця температура протягом кількох днів.

У зв’язку з тим, що в наших широтах часом дуже тепле «бабине літо» різко змінюється заморозками, то потрібно стежити за прогнозом погоди, щоб потім не мчати на СТО.

Стиль їзди

При виборі гуми, потрібно орієнтуватися на свій стиль їзди. Якщо ви спокійний водій – то вам нема чого купувати спортивну гуму. Якщо ви любите великі швидкості – то вам потрібно   шины купить в Киеве  з великим малюнком протектора.

Висота гуми. Взимку бажано використовувати високу гуму, тому що вона створює додаткову м’якість при морозах. Крім цього, взимку на дорогах дуже багато ям, про існування і глибині яких ви можете не здогадуватися, тому що вони засипані снігом. А ями чреваті пробоями коліс і поломкою підвіски.

Малюнок протектора. Від малюнка на шинах залежить те, як автомобіль поведеться на дорозі. Так, на засніженій трасі – важливо, щоб колеса не пробуксовували і добре гальмували, а в сльоту – важливо уникнути заметів.

Від цієї характеристики залежить характер зчеплення шини з дорогою. Чим асиметричніше малюнок тим краще зчеплення. Чим глибше малюнок тим краще управляти машиною в дощ.

На літній гумі часто є «канавки», завдяки яким при їзді, вода краще виштовхується з-під коліс. Зазвичай вони маркуються: Rain – «дощ», або Aqua – «вода». Малюнок на протекторі у вигляді англійської літери V говорить про те, така гума більше підходить для сухого асфальту.

Залежно від розташування малюнка гума може бути:

  • спрямованою
  • ненаправленою
  • асиметричною

Спрямований (V-подібний). Висока керованість, комфорт і стійкістю до аквапланування; знижена гучність.

Головне завдання гуми з таким малюнком – швидке виведення води з плями контакту. Тобто ця гума хороша для дощової погоди.

Переставляти такі шини не можна, т. К. Вони повинні обертатися в певному напрямку.

Ненаправлений (симетричний) малюнок. Досить хороша керованість, комфорт і стійкістю до аквапланування.

Хороші шини для нешвидкої їзди.

Шини дозволяється встановлювати з одного боку на іншу.

Асиметричний малюнок. Шини з таким малюнком підходять під будь-яке покриття і погоду.

Такий малюнок сприяє з’єднанню різних властивостей в одній шині (внутрішня сторона шини краще працює на мокрій дорозі, а зовнішня – на сухій).

Шини можна переставляти місцями.

Існують шини:

універсальні

Малюнок протектора – це ребра або шашки, або масивні виступи по краях. Використовуються такі шини на шосейних і грунтових дорогах.

дорожні

Малюнок протектора – це ребра або шашки розділені канавками.

підвищеної прохідності

Малюнок протектора розріджений з потужними деформується шашками в центрі і ґрунтовими зачепами по краях. Така гума використовується на м’яких грунтах і на бездоріжжі.

Шиповані чи нешиповані

Все залежить від того, де ви проживаєте і їздите. Якщо більшу частину часу ви проводите в місті і на міських трасах (а при наших погодних умовах – взимку на дорогах найчастіше сльота) – то вам підійде нешипована гума. Оскільки при наявності шипів: гірше розгін і гальмування, зменшується пляма контакту колеса з дорогою (тобто гірше зчеплення з дорогою), збільшується шум.

Однак, необхідно пам’ятати, що нешиповані колеса при ожеледі ковзають і більше шлях гальмування. Тому, якщо дороги обмерзлі або ви їздите по засніжених дорогах – то переважно вибирати шины зимние шиповані. При цьому, шипи повинні розташовуватися хаотично, а не по одній лінії і бути високими.

Розмір шин.

Взимку переважно використовувати вузькі шини, а влітку широкі. Також потрібно спиратися на рекомендації ShinaCity.com  представника великого асортементу шин. Якщо ви не змогли знайти необхідний розмір, то візьміть трохи меншу по ширині модель, але при цьому велику по висоті профілю.

Запам’ятайте!

Поведінка машини взимку на дорозі залежить від багатьох чинників:

  • склад гуми
  • протекторний малюнок
  • шипи

Необхідно міняти гуму на всіх 4-х колесах і мати аналогічну запаску (тобто потрібно купувати 5 шин!).
Крім усього іншого, робота кожної шини розрахована на певну швидкість, перевищувати яку – не можна. У разі перевищення швидкості шина розтягується, а потім при зменшенні швидкості, на повороті – може зіскочити з колеса.

Зберігання. Після зняття шин їх необхідно ретельно вимити і видалити все сміття, що застряг в протектора. Після цього потрібно позначити, де яка шина стояла (наприклад: передні праві).

Для шин небезпечні: прямі сонячні промені, висока температура і вода (вологість). Тому для зберігання ідеально підійде темне сухе приміщення з температурою не вище + 20  С.

 

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

2 × five =

WordPress spam blocked by CleanTalk.