Як вибрати зимові шини?

У 2017 році експерти ADAC провели випробування 16 популярних моделей зимових нешипованних покришок 195/65 R 15 T. Фахівці оцінювали шини по цілому ряду параметрів. Також враховувалися витрати палива автомобіля і ступінь зносу покришки. На підставі цих та інших параметрів кожній покришці виставлялися оцінки.

Як і завжди, експерти ADAC брали до уваги збалансованість тієї чи іншої моделі. Наприклад, щоб отримати загальну оцінку “добре” покришці потрібно було заробити такий же середній бал за іншими параметрами. Якщо в якихось критеріях шина ставала чемпіоном, але отримувала оцінку “задовільно” хоча б по одному параметру, загальна оцінка не могла бути краще “задовільно”. Всі покришки випробовувалися на одному тестовому автомобілі – Volkswagen Golf.

У підсумку за результатами три покришки отримали оцінку “добре”, 12 – “задовільно” і ще одна – оцінку “достатньо”.

Чемпіони

Трьома переможцями тесту ADAC 2017 року стали покришки Continental WinterContact TS 860, ESA + Tecar Super Grip 9 і Kleber Krisalp HP 3. Всі моделі відносно недавно присутні на ринку, проте, показали досить стабільний результат без явних недоліків. Експерти відзначають, що перше місце дісталося покришці Continental, яка особливо добре показала себе на мокрому асфальті і на снігу. У свою чергу ESA + Tecar дуже добре поводиться на льоду, до того ж допомагає економити паливо. Ну, а силою моделі Kleber є її загальна збалансованість у всіх параметрах.

Стійкі середнячки

Якщо з переможцями тесту все зрозуміло, то група середнячків виявилася напрочуд широкою. Двом з них – покришок Dunlop Winter Response 2 і Goodyear UltraGrip 9 – лише трохи не вистачило до потрапляння на вищий щабель. Якщо перша шина демонструє погані результати на сухому асфальті, то друга, навпаки, погано справляється з засніженою поверхнею. Що ж до інших шин, то вони виявилися в рядах “середнячків” через оцінки “задовільно” відразу в декількох категоріях. Так модель Hankook I * cept RS 2 W452 показала слабкі результати на мокрому асфальті і снігу, шина Vredestein Snowtrac 5 провалилася в тих же дисциплінах, і до того ж показала підвищений знос. Схожі результати продемонструвала і покришка Yokohama W.drive V905. А ось модель Falken Eurowinter HS01 виявилася слабкою відразу за чотирма параметрами – гальмування на сухому і мокрому асфальті, снігу і льоду.

До інших “середнячків” німці також віднесли шини Firestone Winterhawk 3 і Nokian WR D4 через їх зчіпні властивості на мокрому асфальті. Шина Michelin Alpin 5 не змогла отримати хороший бал, незважаючи на найнижчий знос з усіх. Цьому завадили результати гальмування на снігу, льоду, а також підвищена витрата палива. Шина Aeolus SnowAce 2 AW08 відзначилася середніми показниками на мокрому асфальті і снігу, а також підвищеним зносом. Що ж до покришок Kumho WinterCraft WP51 і Sava Eskimo S3 +, то перша з них показала недостатньо хороші результати на мокрому асфальті і снігу, а друга – на мокрому і сухому асфальті.

Аутсайдери

Справжнім провалом тест ADAC обернувся для покришки Semperit Master-Grip 2. Хоча в більшості дисциплін шина показала середньостатистичні результати, гальмівний шлях на сухому асфальті виявився настільки довгим, що експерти присудили покришці оцінку “достатньо”. В результаті Semperit Master-Grip 2 стала аутсайдером випробувань.

Висновки

За результатами випробувань експерти ADAC дали кілька порад тим, хто збирається купити зимову нешипованну гуму. Найбільш збалансованими шинами фахівці визнають Continental WinterContact TS 860, ESA + Tecar Super Grip 9 і Kleber Krisalp HP 3. Тим, кому важлива стійкість на мокрому асфальті, найкраще підійде Continental WinterContact TS 860. Якщо принциповим є низька витрата палива, то кращий вибір – ESA + Tecar Super Grip 9. У разі, якщо водій готовий злегка поступитися терміном служби покришки і стійкістю на мокрому асфальті, непоганим вибором буде Yokohama W drive V905. Нарешті, Nokian WR D4 демонструє дуже хороші якості на снігу, але водієві потрібно бути готовим платити за це стійкістю на мокрому асфальті.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

 

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *