Українці стали активніше купувати авто

На українському ринку нових легкових автомобілів в серпні 2018 року було відзначено зростання споживчої активності. 

Реєстрації нових авто збільшилися в порівнянні з минулим роком на 11%. Також попит на нові легкові автомобілі перевершив і липневий показник на 10%. У цілому свої перші українські номери в серпні отримали 7,3 тис. легкових автомобілів.

Лідером ринку залишилася французька марка Renault, яка збільшила свою реалізацію в Україні на 39% щодо свого серпневого результату 2017 року. За місяць 986 нових автомобілів цієї марки поповнили український автопарк.

Toyota стала другою за популярністю маркою з результатом 983 авто. У порівнянні з показником річної давності реєстрації автомобілів марки Toyota виросли на 13%.

На третьому місці Nissan, в активі якого 498 нових машин (+ 32%). З 10% зростанням четвертий рядок рейтингу посіла KIA, власниками автомобілів цієї марки в серпні стали 477 українців.

Замикає п’ятірку лідерів Hyundai, на автомобілях цієї корейської марки свій вибір зупинили 452 покупці, або на 45% більше, ніж роком раніше.

Також в ТОП-10 серпневого ринку нових легкових автомобілів увійшли: Skoda – 404 шт. (+ 1%); Mazda – 315 шт. (+ 30%); Volkswagen – 313 шт. (-40%); Ford – 294 шт. (+ 20%); Suzuki – 277 шт. (+ 54%).

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.



Загрузка...


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

one × four =

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.