Audi змінить фірмовий логотип

Нові логотипи Audi можуть натякати на майбутні суббренди.

Німецький автовиробник Audi зареєстрував у патентних відомствах США і Німеччини нові варіанти фірмового логотипу, повідомляє Autoconsulting.

Чотири кільця, що існують з часів концерну Auto Union AG, об’єднають в єдиний елемент або залишать пересічними тільки середні кільця.

На думку Quattroworld, нові логотипи можуть бути пов’язані з розширенням продуктової лінійки.

У найближчому майбутньому в Audi можуть з’явитися сімейства автономних і підключених до мережі моделей, на яких і будуть використовуватися нові емблеми.

Наприклад, логотип з пересічними центральними кільцями може символізувати пов’язані з протоколом V2V автомобілі.

Наближений до сучасного логотипу Audi у вигляді кілець з’явився на початку 1932 року, коли чотири компанії, Audi, Horch, DKW і Wanderer, об’єдналися в одну – Auto Union.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.



Загрузка...


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

five + 7 =

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.