Пристрій і принцип роботи термостата

Устройство и принцип работы термостатаАвтомобільний термостат це спеціальна частина, яка застосовується в системі охолодження всіх автомобілів. Він знаходиться між двигуном і радіатором. Так само він підтримує правильну температуру.

Виготовляють термостати з пластика, латуні або ж міді. Усередині будь-якого термостата знаходиться віск. Ніби пластиковий корпус, будь він мідним. Від температури віск плавиться. Усередині крім воску є графіт, алюміній і мідь ці добавки сприяють швидкому таненню. Рідкий віск розширюється, за рахунок свого тиску видавлює штир і відкриває клапан. Пропускаючи охолоджуючу рідину.

Для перевірки термостата на працездатність можна налити води в посудину і занурити туди термостат. Нагріваючи воду ви побачите, як відкриється кришка термостата.

Термостат – найважливіша частина будь-якого двигуна. Зламаний термостат може не дати вам далеко виїхати. Найпоширеніша причина поломки це корозія. Є два типи поломок, відкритий або закритий клапан термостата. При закритому клапані двигун закипить, а при відкритому двигун не прогріється, так як треба. Хоча влітку цього ви не побачите.

У разі, якщо клапан в закритому стані рекомендую включити піч і дістатися до найближчого СТО для заміни його на новий. Але їздити просто так не рекомендую.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.