Серйозне зниження температури повітря може негативно відбитися на працездатності машини. Перш за все страждає двигун, адже йому доводиться прокручувати рухомі деталі з загуслим маслом. Чимала частка проблем випадає і на акумулятор. У холодному кліматі він швидко розряджається, що викликає масу неприємностей для водія.
Чи можна як-небудь запобігти цим проблеми?
Повністю гарантувати ідеальну працездатність батареї не вийде, оскільки вона залежить від багатьох факторів. Мінімізувати ймовірність швидкого розрядження можна, якщо грамотно вибирати автомобільні акумулятори, що вказані за посиланням: https://akkumulyatory.od.ua/akkumulyatory-dlya-mototsiklov/.
Робимо правильний вибір
Для початку необхідно розглянути основні типи акумуляторів. Сьогодні у продажу представлені сотні різних моделей. З деякими з них можна ознайомитися на сайті akkumulyatory.od.ua. Тут знайдеться продукція різноманітних брендів, які користуються довірою у споживачів нашої країни. В цілому можна виділити такі основні різновиди АКБ для машини:
- Класичні. Цей тип має корпус з пластика, кришка і сполучні шині між банками. Основна перевага виробів складається в можливості розбирання і заміни пластин. Також при необхідності вийде регулювати напругу.
- Малообслуговуваних. Найчастіше мають напівпрозорий корпус. Тут на кришці присутні отвори для кожної банки. Від попередньої різновиди АКБ відрізняється конструкцією і складом сплаву пластин.
- Необслуговувані. Такі вироби укладені в пластиковий корпус. Тут немає заливних горловин. АКБ також не потребує контролі об’єму рідини. Це обумовлено наявністю особливих сплавів – вони виділяють мало відходів. Необслуговувані батареї володіють поліпшеними характеристиками, тому коштують трохи дорожче. Будь-який з перерахованих типів підійде для зими.
Основна увага зосередьте на експлуатаційних характеристиках акумулятора. Саме вони визначають можливості батареї в тих чи інших умовах. Щоб було легше вибрати підходящий акумулятор, враховуйте такі моменти:
- Ємність. Ця характеристика є найбільш важливою при виборі батареї на зиму. При морозі заряд йде швидше. Тому необхідно подбати про те, щоб обраного показника вистачало. Фахівці радять розглядати АКБ з ємністю приблизно на 15-20% вище, ніж в рекомендованих виробником виробах.
- Пусковий ток. Не менш важливий критерій вибору. Якщо показник буде малий, а ємність велика, то можливі складності з розкручуванням замерзлого мотора. Згідно стандартною методикою випробувань DIN, оптимальний пусковий струм – не менше 250 А.
- Полярність. На кожній машині штекери + і – для підключення батареї знаходяться по-різному. Тому при виборі акумулятора також зверніть увагу на те, щоб сторони збігалися.
Також не останню роль відіграє розмір, дата виготовлення, гарантія і бренд.
Різноманітність велика. Тому проблем з вибором виникнути не повинно. Перестрахуватися, значить, заощадити новий акумулятор завжди радує своєю працездатністю і швидким спрацьовуванням. Однак щоб так продовжуюсь і далі, необхідно навчитися правильно заводити машину при сильно зниженій температурі. Досить слідувати таким нехитрим рекомендаціям:
Перш ніж завести машину з МКПП, потрібно вичавити зчеплення. Це мінімізує навантаження на батарею і стартер, оскільки їм не потрібно крутити первинний вал коробки. Включайте стартер не більше, ніж на кілька секунд. Якщо движок не завівся, наступну спробу робіть як мінімум через 15 с.
Не варто зловживати включенням споживачів електроенергії, поки двигун зупинений. Це дозволить продовжити робочий ресурс акумулятора і марно не витрачати заряд в самий невідповідний момент.
Є ще один вагомий нюанс щодо експлуатації батареї – вона повинна бути правильно зафіксована. Якщо акумулятор хитається, це може спровокувати осипанню пластин. Також необхідно добре зачистити і затягнути клеми, щоб вони не іскрили. Якщо будете дотримуватися всі перераховані поради, то новенький акумулятор прослужить всю зиму. Тому краще відразу подбати про належну експлуатацію, ніж постійно витрачати гроші на покупку нових батарей