Причини стуку в передній частині підвіски і методи його усунення

Аномальні звуки, які доносяться з ходової частини авто, завжди неприємні для будь-якого водія. Є багато видів несправностей, які викликають такий гуркіт. Нерідко йде мова саме про елементи підвіски, однак часом ці звуки обумовлені зовсім іншими причинами. У кожної певної моделі авто є свої конструктивні особливості, тому нетипові звуки, що доносяться з боку передньої підвіски, можуть виникати по дуже різних причин.

Найбільш поширені причини стуку з боку підвіски

Для кожної конкретної деталі ходової частини характерні певні особливості видаються при її поломки звуків. Спеціаліст з досвідом за характером звуків здатний визначити, яка саме деталь вимагає уваги. У разі появи стуку в моменти повороту керма і зникнення його на прямій дистанції можна констатувати проблему з шрусами або поворотними кулаками.

Звук шруса почує навіть початківець водій, тоді як відрізнити несправність підшипника від поломки амортизатора або стійки вдається не завжди. Ознаки такої поломки:

  • неприємні звуки, що видаються стійкою в моменти проїзду через нерівності, одночасно з цим можливі потьоки рідини;
  • скрип амортизатора під час розгойдування авто;
  • гул в салоні машини під час розгону до швидкості 80-90 км / год говорить про проблему з підшипниками;
  • поворотні кулаки, кульові опори і інші частини авто видають оригінальний хрест, супроводжуваний сіпанням всередині салону;
  • стук також може видавати недостатньо прикручене колесо.

Часто діагностика стану ходової частини обмежується на СТО оглядом коліс. В ході цього процесу виявляється відсутність болта кріплення на одному з коліс або недостатнє затягування болтів. Люфт може виникати і з інших причин, які пов’язані з підшипниками, а також усадкою автомобільних коліс на осі.

Доноситься від підвіски стукіт може привести до непередбачених ситуацій на дорозі.

Причина стуку з боку рульового механізму

Водій часто думає, що йому вдалося точно визначити місце, від якого доноситься звук. Стук, який чується з боку підвіски, мотивує шукати несправності ходової частини. Нерідко розбирання колеса, його мастило або заміна запчастин не дають бажаного результату.

В цьому випадку слід придивитися до рульового механізму. Звуки, що доносяться від рульових конструкцій, схожі на постукування запчастин ходової частини, через що нерідко робляться неправильні висновки про причини аномальних звуків. Необхідно провести перевірку вузлів рульової системи. Цей процес включає наступні дії:

  • огляд рульової рейки на предмет необхідності в її ремонті або заміні;
  • слабке затягування рульових наконечників теж може приводити до стуку;
  • несправність рульової тяги за своїми проявами може сильно нагадувати несправність підвіски;
  • в разі деформацій в рульовій колонці теж можливий стук.

Видів несправностей рульових механізмів безліч, їх прояви схожі на прояви несправностей ходової частини. Тому в разі скарг на звуки, що доносяться від передньої підвіски, на СТО, що за посиланням: https://avtodoctor.com.ua, проводиться комплексна діагностика автомобіля, в ході якої часто виявляються зовсім інші поломки.

У разі несправностей рульового механізму теж необхідна негайна заміна потрібних автозапчастин. За зволікання доведеться розплачуватися відсутністю безпеки і комфорту при русі.

Інші причини стуку з боку підвіски

Вище були описані найпоширеніші причини аномальних звуків з боку ходової частини. Однак зустрічаються також непередбачувані несправності, які часом буває важко виявити навіть досвідченим фахівцям. Втім, вони є скоріше винятками і вказують на необхідність комплексного ремонту авто. Можливі такі казуси:

  • вихід з ладу одного або двох і більше кріплень двигуна – це призводить до його розгойдування і стуку по сусідніх автомобільних вузлах;
  • незадовільне зварювання частин кузова, роз’єднання частини швів під автомобільним капотом;
  • вигин піввісь, які передають обертання на автомобільні колеса;
  • потрапляння під капот сторонніх предметів, які перешкоджають нормальній роботі машини;
  • вихід з ладу генератора, що супроводжується регулярним постукуванням, в т. ч. під час стояння при включеному двигуні – в цьому відмінність несправності такого роду від несправностей підвіски.

Бажано в таких випадках звернутися до фахівців для професійної діагностики і лише після цього відправитися в магазин, щоб купити запчастини.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.