За даними УКРІНФОРМ, Польща, Литва і Німеччина стали лідерами за кількістю ввезених в Україну авто на європейських номерах. Як з’ясувалося, саме німецькі машини можуть піднести своїм невдалим власникам неприємні сюрпризи.
Про це на своїй сторінці в Facebook написав гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Дело».
«Купіть в Німеччині, але запропонуйте умовного Фрицу або підприємцю, який перепродує або бере під реалізацію автомобілі, залишити авто на німецькій реєстрації. А вони вам скажуть: «Ні за що!». Так як не захочуть щорічно за авто на німецькій реєстрації платити транспортний і екологічний збір (автоматично списується з картки власника авто), не кажучи вже про страховку і ТО. Вони захочуть продавати вам авто, але зняти його з німецької реєстрації, щоб не платити податки », – зазначив Назаренко.
Не зовсім зрозуміло, чому ж тоді вітчизняна фіскальна служба включає авто з німецькою реєстрацією в топ-3 машин на Єврономер, додав експерт.
На його думку, ГФС помиляється.
«При ввезенні« бляха »на німецьких номерах в Україну вона дійсно стоїть на німецькій реєстрації, і ГФС це фіксує. Ось тільки через п’ять хвилин після ввезення німецьких «блях» держномер Німеччини знімають з авто, вішають на його місце копію-підробку, а оригінальний номер повертають до Німеччини », – уточнив він.
Фахівець пояснив, що згідно з німецьким законодавством, здача реєстраційних номерних знаків відповідним органам є обов’язковою умовою зняття автомобіля з реєстрації після продажу.
«Ось і виходить, що УКРІНФОРМ говорить правду, що Німеччина входить в топ-трійку, але УКРІНФОРМ адже не може знати, що практично всі« бляхи »на німецьких номерах (насправді, на підроблених німецьких номерах) взагалі не« авто на іноземній реєстрації », так як в Німеччині їх зняли з обліку, здавши номерні знаки, і цих авто вже по документам не існує», – резюмував Олег Назаренко.
Фото з мережі.