Самостійне фарбування штампувальних дисків

самостійне фарбування штампувальних дисківТакий елемент дійсно вважається атрибутом краси і гордості для великої кількості водіїв. Але варто при цьому зазначити, що литі диски найкраще ставити на машини, які будуть їздити по гладким, добре відремонтованим дорогам (яскравим прикладом такого дорожнього покриття є європейські дороги).

Трохи про самостійне фарбування литих дисків

У нашому випадку ми маємо не такі якісні дороги. В такому випадку, поїздка по дорогах з поганим покриттям на автомобілі з литими дисками може привести до сильної деформації останнього. З цієї причини деякі водії, маючи практичний погляд, набувають штамповані диск. У такому випадку, вони можуть відчувати себе впевнено навіть у поїздці по дуже поганих дорогах. Якщо колесо з таким диском потрапляє в яму, то диск спокійно бере практично весь удар на себе, що дозволяє врятувати підвіску автомобіля. Якщо ж штампований диск все ж отримав деформацію, то його ремонт буде вважатися не тільки більш дешевим, але і більш простим в порівнянні з ремонтом литого диска. При цьому у кожного водія, який віддав переваги дискам такого виду, є можливість проявити свою творчу здатність і перетворити зовнішній вигляд автомобіля. Для цього можна використовувати автомобільну фарбу для дисків.

Цікаво те, що фарбування штампованих дисків не вважається якимось складним процесом. З цієї причини цю роботу можна зробити самостійно і тим самим заощадити свої фінанси. При цьому не можна сказати, що з таким процесом впорається навіть дитина, адже для отримання хорошого результату вам все одно знадобиться терпіння і акуратність.

Отже, давайте для початку зазначимо всі етапи роботи, які вважаються основними:

Готуємо весь необхідний інструмент і матеріал для здійснення фарбування;
Готуємо поверхню штампованих дисків для здійснення фарбування;
Здійснюємо процес фарбування.

Тепер, коли хід роботи нам зрозумілий, будемо послідовні і почнемо з ознайомлення з переліком необхідного інструменту. Якщо у вас є можливість скористатися спеціальним пристроєм, що називається краскопультом, то цей варіант буде найкращим. Але якщо такої можливості немає, то не варто впадати у відчай, адже в магазині в великому асортименті продають звичайні балончики. Коли ви будете проводити закупівлю балончиків з фарбою, розраховуйте їх кількість приблизно 3 балончика на один диск. У доповненні до фарби вам потрібно буде обов’язково придбати спеціальний лак для дисків і, звичайно, не будемо забувати про ґрунтовку. Щоб провести очищення диска від старого покриття, нам знадобиться електрична дриль зі спеціальною насадкою, яка має вигляд металевої щітки. У доповненні до металевої щітці вам знадобиться звичайна наждачний папір (з дрібним і великим зерном). Для того щоб знежирити підготовляв поверхню нам знадобиться звичайний розчинник або Уайт-Спірит. Обов’язково заручитеся спеціальною маскою, так як розпорошується фарба може завдати шкоди вашим дихальних шляхах.

Тепер, коли весь необхідні інструмент готовий до роботи, ми можемо приступати до підготовчих дій. Для отримання найкращого ефекту нам знадобиться провести візуальний огляд дисків на виявлення можливих дефектів. У разі виявлення таких, нам потрібно буде попрацювати і усунути дефекти. Якщо останню дію вводить вас в замішання, то ви можете просто звернутися в шиномонтажную майстерню. Там вам не тільки зроблять якісну діагностику, а й виправлять всі наявні дефекти, навіть ті, які не видно на перший погляд.

Отже, коли все готово, приступаємо до вчинення підготовчих дій:

Спочатку будемо проводити очищення диска від старого покриття і від іржі (якщо є сліди корозії можна використовувати спеціальні технічні рідини для їх усунення). Після того, як вся основна площа диска зачищена, використовуємо наждачное волокно для очищення важкодоступних місць. Якщо в процесі очищення ви використовували спеціальні рідини для видалення іржі, то необхідно знати, що після їх нанесення вам потрібно буде почекати певний час, після чого можна продовжити очищення. Звертаю вашу увагу, що це вважається серйозною необхідністю;

Після цього нам потрібно гарненько промити поверхню диска;

Дочекавшись того, коли диск повністю висохне, приступаємо до знежирення його поверхні. На цьому підготовчі дії закінчуються.

Отже, розглянемо послідовність дій для здійснення процесу фарбування:

Спочатку ми будемо наносити шар грунтовки. Після того, як основний шар був нанесений, процедуру потрібно буде повторити ще кілька разів. При цьому вам знадобиться кожного разу очікувати повного висихання попереднього шару;

Після того, як робота з ґрунтовкою закінчена, приступаємо до фінішної зачистці. Для цього можна використовувати шкірку з дрібним зерном;

Далі будемо приступати до фарбування (розберемо метод з використанням балончиків з фарбою). Природно, перед початком фарбування ми ретельно вивчаємо наявну інструкцію. Варто уточнити, що в своїй більшості інструкція скрізь однакова, але бувають випадки, коли окремий вид фарби має особливі рекомендації щодо застосування;

Спочатку обов’язково струшуємо балончик з фарбою. Цей процес може зайняти у вас не менше п’яти хвилин. Якщо фарба в балончику перемішається не досить добре, то у вас відразу утворюються патьоки.

Фактична відстань між балончиком з фарбою і фарбується диска повинна бути від 35 сантиметрів до 40 сантиметрів. Місце, де буде відбуватися фарбування, має бути без протягів. В іншому випадку фарба буде лягати не рівномірно. Після першого шару вичікуємо його висихання і повторюємо процедуру ще кілька разів. При цьому варто уточнити, що перший шару вважається чорновим (мінімум фарби), другий шар буде основним (максимум фарби) і третій шар заключний або фінішний. Третій шар робиться для усунення можливих нерівностей.

На цих рядках дана стаття підійшла до кінця. нагадаю вам, що ми сьогодні говорили « про самостійне фарбування штампувальних дисків«. До нових зустрічей!

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.