Jeep став першим американським брендом, який завоював японський ринок

Після отримання в минулому році титулу самого американського автомобільного бренду в Сполучених Штатах Америки, Jeep почав завоювання японського ринку, щоб стати найбільш продаваною американською маркою в країні.

Продаж іноземних авто в Японії, третьому за величиною автомобільному ринку в світі, непросте завдання.

В останні пару років Jeep завжди був одним з десяти провідних іноземних брендів в Японії, в основному в сегменті розкішних і спортивних моделей. Протягом перших трьох місяців цього року продажі Jeep виросли на 6,9%, посівши сьоме місце серед імпортних брендів. У 2016 році він продав 9 388 автомобілів, а в 2017 році – 10 000.

Якщо порівнювати з Chevrolet, яких в країні Висхідного сонця було продано в серпні 373 примірника, то автомобілів марки Jeep в Японії реалізували за останній місяць літа 6 344 штук.

Експерти авторинку вважають, що основними факторами успіху Jeep в Японії, є вдосконалені двигуни, що відповідають місцевим еко-нормам, стандартним складним бічних дзеркалах для жорстких паркувальних місць Японії і встановленим на заводі системам GPS з картами для міст в Японії. Крім того, всі моделі бренду пропонуються з правим кермом.

До кінця року компанія Jeep має намір розширити японську дилерську мережу до 82 центрів, що на 30 салонів більше, ніж в 2010 році.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.