Охолоджуюча рідина в автомобілі циркулює за допомогою помпи. У разі несправності помпи мотор закипає або перегрівається. До більшого щастя помпа попередить вас про швидкий вихід з ладу. Водій в свою чергу отримує час для ремонту старої або ж покупки нової.
Якщо взяти помпи з автомобілів вітчизняного виробництва, то вона у них практично схожа за конструкцією. Наприклад: в москвичі вал закріплений на двох шарикопідшипниках. В автомобілях новіших моделей: таких як ГАЗ або ВАЗ вал, кріпиться на одному, як і в москвичі надіта крильчатка з одного боку, а з іншого вентилятор і шків.
Цікавий сальник кріпиться біля корпусу і крильчатки. У разі, коли через цей сальник починає пропускати тосол, знайте це перша ознака швидкої її смерті. Ще одна ознака це шум в помпі, який переростає в дуже нехорошу штуку і заклинює. Але заклинить він не моментально, а через пару тисяч кілометрів.
Давайте спробуємо відремонтувати помпу
У деяких автомобілях в помпі є спеціальний отвір. І якщо ви бачите, що з того отвору починає капати, терміново замініть сальник, погляньте на підшипники. Можливо, їх теж варто замінити на нові.
В інших моделях авто помпа служить внутрішнім кільцем з двоїння підшипника. У такому випадку потрібно міняти саму помпу.