Концепт-кар Lexus UX виявився вельми бажаним кросовером

Дилери Lexus в США хочуть, щоб японський автовиробник продавав автомобіль UX, виробництво якого ось-ось буде запущено.

Lexus вперше Дилери Lexus в США хочуть, щоб японський автовиробник продавав автомобіль UX, виробництво якого ось-ось буде запущено. Lexus вперше показав свій намір вивести привабливий UX на ринок на початку цього року, але з тих пір про транспортний засіб мало що чути. Однак, під час обговорення з Motor 1 на LA Auto Show, генеральний менеджер Lexus Джефф Бракен сказав, що місцеві дилери хочуть, щоб автомобіль став новою моделлю початкового рівня.

«Це те, що шукають наші споживачі і наші дилери на всьому протязі виробництва цього концептуального автомобіля. Ми знаходимося на шляху розуміння того, що ми хочемо робити з цією моделлю. Попередньо можемо сказати, що вона не йде з поля зору і залишається у фокусі. Слідкуйте за оновленнями, – підтвердив він.

Якби UX висадився на берегах США, він заповнив би порожнечу, залишену гібридним хетчбеком CT200h.

Згідно з повідомленнями, Lexus має торгові марки для назв UX 200, UX 250 і UX 250h в Сполучених Штатах, що свідчить про те, що він серйозно розглядає місцеві продажі автомобіля. Ймовірна стартова ціна трохи більше 30 000 доларів. Концепція Lexus UX Crossover Concept була вперше представлена ​​на торішньому Паризькому автосалоні, возмодность конкурент моделі Audi Q2.

Фото з мережі.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18 − 10 =

WordPress spam blocked by CleanTalk.