Каталізатор – невід’ємна частина вихлопної системи

Каталізатор або каталітичний нейтралізатор (не важливо) призначений для того, щоб залишки шкідливих речовин у вихлопних газах догорали і виходили в атмосферу у вигляді води і вуглекислого газу. Але як правило, да ладно …

Взагалі автовласникам байдуже шкідливий або не шкідливий вихлоп їх автомобіля. Якщо ви встали один цікавитися темою каталізатора, то вас швидше за все цікавить проставка, павук, заміна або у вас вискакує помилка. Тому не буде вдаватися в теорію, перейдемо до ваших потреб, детальніше читайте на сайті http://www.evrosimvol.ru/.

Каталізатор приблизно служить до 100000 км, далі він забивається, сиплеться, окислюється, душить мотор. Але на ділі ж пробіг обмежується якістю бензину, наявністю присадок, паливної сумішшю. Тому угробити нейтралізатор можна за пару «халявних» заправок, або угробивши який-небудь з датчиків: наприклад ДМРВ, тим самим змінивши суміш.

Як визначити затурканість каталізатора?

  1. Вивернути датчик кисню і вкрутити манометр і перевірити тиск (якщо більше 0.5 атм (Кг / см2) то він забитий).
  2. Затурканість каталізатора так само визначити по «мертвості» датчика кисню. Іншими словами, якщо датчик кисню мертвий вже тривалий час, або взагалі вивернутий, то паливна суміш в двигун потрапляє не ідеальна, в слідстві чого і забивається каталізатор.
  3. Дзвін всередині каталізатора.
  4. Пробіг більш 100км – він забитий, впевнений на 99%.
  5. Так само затурканість можна пов’язати з мертвим датчиком кисню. Якщо він помер – то каталізатор напевно забитий.

Ціна на каталізатор

Вартість на новий каталізатор від 1000 гривень. не забувайте, що каталізатор на 1,5л і на 1,6 л мотор різні. Та й взагалі навіщо він вам потрібен?

Забитий каталізатор слід видалити, замінити на новий або поставити проставки або павук.

Проставка – звичайна пустушка, встановлюється тільки на мотори 1,5 і як правило не вимагають пере прошивки мізків. Так само хтось просвердлює каталізатор або спалює газозварюванням всі нутрощі. Але найбільш ефективним буде установка павука.

Павуки діляться на кілька видів: 4-2-1 і 4-1.

4-2-1 – означає, що чотири труби з’єднуються в дві труби а потім в одну.

4-1 – всі чотири труби з’єднуються в одну.

Так само є паку з аналогічним звуком у субару «субару саунд». Його вишка криється у випускних колекторів.

На що замінити каталізатор?

Якщо мотор 1,5 – просто купуємо проставлення і ставимо; якщо мотор 1,6 – то купуємо павук з отвором під один датчик, ставимо, прошиває мізки під євро-2.

Горить помилка (чек) після установки каталізатора

Таке буває, коли прибираєш каталізатор. Якщо наприклад у вас було два датчика – ви поставили один, або навіть якщо поставили два датчика (павуки бувають різні), то з’являються різні показання з двох датчиків кисню через які і виникає помилка. Потрібно перепрограмувати ЕБУ під євро-2 (під один датчик кисню).

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.



Загрузка...


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

11 − 4 =

WordPress spam blocked by CleanTalk.