Як вибрати літню гуму

То, як функціонує транспортний засіб, безпосередньо залежить від того, наскільки ретельно стежить за ним його господар. Перед настанням холодів машину потрібно правильно підготувати. Але в теплу погоду водієві також не варто розслаблятися. Як тільки стає зрозуміло, що снігу та ожеледиці більше не передбачається, відразу варто поставити літню гуму. Але перш ніж приступити до шиномонтажу, водію слід визначитися, які саме колеса поставити, ми рекомендуємо шини Мішелін, що за посиланням titanshina.ua/shiny/michelin/. Важливе не тільки питання економії коштів, але і безпосереднього якості товару, бо від цього залежить безпека водія і пасажирів.

Конструктивні особливості літніх коліс:

  • Матеріал виготовлення досить жорсткий. Він здатний витримувати досить високі навантаження. З настанням холодів, така гума стає сильно твердою. Якість зчеплення з дорожнім покриттям значно знижується.
  • Глибина протектора невелика, якщо порівнювати із зимовими колесами.
  • Якщо водій переважно їздить в регіоні, де температура може за день змінюватися кілька разів, тоді не слід ставити літні покришки. В такому випадку оптимальним варіантом стане гума всесезонного зразка.
  • Перш ніж поставити покришки на авто, слід розібратися, які саме підійдуть для конкретного автомобіля. Для цього достатньо буде зазирнути в керівництво по експлуатації транспортним засобом. Якщо не дотримуватися такого роду рекомендації, тоді велика ймовірність того, що водій зіткнеться з серйозними труднощами.

Влітку найкраще ставити такі колеса, які досить широкі, але в той же час підходять за рекомендаціями заводу. Таким чином можна значно поліпшити ступінь дотику покришки з дорожнім покриттям. Це робить позитивний вплив на динамічні характеристики автомобіля. Час розгону знижується, як і гальмівний шлях. Єдиний мінус широких коліс – істотне підвищення витрати палива.

види

  • З спрямованим V-образним малюнком протектора. Роблять позитивний вплив на керованість машиною. Швидко видаляють воду з-під колеса, що дозволяє уникнути аквапланування.
  • Колеса з ненаправленим малюнком. Користуються великим попитом, бо вартість їх відносно невисока. Підійдуть для тих, хто вважає за краще їздити спокійно.
  • З асиметричним малюнком. Особливість в тому, що центральна частина протектора має ребро, яке використовується для підвищення рівня курсової стійкості.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.



Загрузка...


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18 − 18 =

WordPress spam blocked by CleanTalk.